VVD Valentijnsactie 2022: Horeca weer open, wij verklaren onze liefde

De horeca mag weer open. Zeker nu is het extra belangrijk dat we onze lokale horeca steunen. Daarom hebben wij tijdens onze jaarlijkse Valentijnsactie de horeca-ondernemers in het zonnetje gezet. Femke Lammerts, fractievoorzitter VVD Dijk en Waard: “De horeca is ontzettend belangrijk voor een bruisend Dijk en Waard. Met rozen en een valentijnskaart willen wij de horeca laten weten dat we nog altijd van ze houden”.

Op onze Facebook en Instagram hebben wij meer dan 100 nominaties ontvangen. De 26 meest genoemde restaurants, cafés en kroegen hebben wij op Valentijnsdag verrast. Dat waren onder andere Chez Frans, De Schelvis, Brasserie IJzer, De Burg en Delphi.

Tijdens de coronapandemie zijn de terrassen vergroot. Femke Lammerts: “Wat de VVD Dijk en Waard betreft blijven die terrassen zo groot. Het geeft veel meer sfeer en dat is belangrijk als je naar de horeca gaat”.

Iedereen bedankt voor het nomineren van je favoriete horeca ondernemer. Heb je ideeën voor onze Valentijnsactie 2023 of hoe wij de horeca nog beter kunnen helpen? Laat het ons weten! Benader één van onze fractieleden of mail naar info@vvddijkenwaard.nl.