Robert Vermeulen

Ik ben Robert Vermeulen, 60 jaar en woon samen met mijn gezin sinds 2000 in Heerhugowaard. Wij wonen met veel plezier in Zuidwijk. In het dagelijks leven werk ik als interim manager steeds bij verschillende bedrijven. Ik ben al 4 jaar commissielid voor de VVD en heb in die periode kort het raadslidmaatschap mogen invullen. Dat heb ik met zoveel plezier gedaan dat ik mij graag inzet voor de volgende 4 jaar.

Mijn aandacht gaat vooral uit naar de energietransitie. De besluiten die genomen worden de komende jaren hebben een grote impact voor alle inwoners. Niet alleen in financiƫle zin, maar ook op het gebied van woningbouw, gebruik van landbouwgrond en bedrijfsinvesteringen. De vergroening van onze energie levering is nodig om bij te kunnen dragen aan het behoud van onze leefomgeving voor onze kinderen en verdere generaties. Als VVD willen we alle mogelijkheden om dit te bereiken inzetten, waarbij we windmolens en grote zonneweides zoveel mogelijk vermijden. Samenwerking in de regio is daarbij van groot belang. Voor onze inwoners in Dijk en Waard betekend dat we betaalbaarheid en eigen keuzes als zeer belangrijk blijven nastreven.

Portefeuilles:

• Afval