Verkiezingsprogramma 2021 - 2026

Er komt een spannende tijd aan. Op 24 november mogen we gezamenlijk als 'Dijk en Waard' naar de stembus voor de gemeenteraadsverkiezingen! Daarom lanceert VVD Dijk en Waard haar verkiezingsprogramma voor de periode 2021 - 2026.

We zijn vanaf 1 januari allemaal Dijk en Waarders, maar blijven Pancrassers, Noordenders, Langedijkers en Heerhugowaarders. Ieder dorp en iedere kern is uniek, heeft een eigen geschiedenis en deelt een geschiedenis met elkaar van hardwerkende agrariĆ«rs en dorpse cultuur. Waar je ook woont binnen onze gemeente, voor ons is niets onmogelijk. Dat is wat ons verbindt.

Die instelling van optimisme hebben we nu keihard nodig! Dijk en Waard staat voor grote uitdagingen. Ondanks dat we veel huizen hebben gebouwd, is de woningcrisis groter dan ooit. Onze bedrijven kunnen geen personeel meer krijgen, ondernemers hebben het zwaar, de jeugdzorg loopt vast en het klimaat verandert. In dit verkiezingsprogramma staan onze antwoorden op onder andere deze uitdagingen.

Heeft u vragen over onze standpunten, het verkiezingsprogramma of suggesties voor Dijk en Waard? Neem dan contact met ons op via Whatsapp (06-25240350), e-mail (vvddijkenwaard@gmail.com) of social media!